Darmowe porady telefoniczne dla pacjentów

W ramach akcji „Łączy nas pacjent” pod numerem infolinii Rzecznika Praw pacjenta 800 190 590 ,  pacjenci bezpłatnie otrzymają porady, informacje oraz wsparcie dotyczące określonych chorób. Dyżury na infolinii Rzecznika Praw Pacjenta są efektem realizacji projektu Rzecznika z organizacjami pacjentów.

Specjaliści z różnych dziedzin, zrzeszeni w największych w Polsce organizacjach pacjentów wraz z ekspertami Rzecznika udzielają telefonicznych porad, informacji oraz wsparcia dla dobra pacjentów.

Na przykład dzisiaj (piątek, 9 marca) do godz. 16.00 ekspert z Fundacji Urszuli Jaworskiej przekazuje kompleksowe informacje na temat transplantacji szpiku kostnego, jak również udziela porad dla osób chorych i ich najbliższych. Natomiast w poniedziałek w godzinach 10.00-14.00 prezes Stowarzyszenia na Rzecz Dzieci Chorych na Padaczkę będzie udzielała konsultacji w zakresie opieki medycznej i terapii dzieci chorych na padaczkę.

Do końca marca dyżury będzie pełnić siedmiu przedstawicieli organizacji pacjentów. Akcja będzie kontynuowana również w kolejnych miesiącach. Szczegółowe informacje o dyżurach znajdują się na stronie internetowej Rzecznika Praw Pacjenta ⇐ więcej . Są tam opisane zarówno zakresy udzielanych porad oraz informacje o osobach dyżurujących i fundacjach, które reprezentują.

Źródło: mz.gov.pl

Podziel się !
  • Nowy Lek
Pokaż przyciski
Ukryj przyciski