Aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków
Na stronie internetowej Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego w zakładce „Serializacja produktów leczniczych” opublikowana została aktualizacja przewodnika zarządzania alertami generowanymi przez system weryfikacji autentyczności leków. Od tej pory użytkownicy końcowi przy zgłaszaniu nie muszą wypełniać papierowych załączników. Na stronie Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków, pod adresem https://www.nmvo.pl/pl/alert, umieszczony został elektroniczny formularz służący do zgłaszania alertów.
Celem dokumentu jest przedstawienie sposobu postępowania w sytuacji wystąpienia alertu podczas weryfikacji i wycofania produktów leczniczych z systemu weryfikacji autentyczności produktów leczniczych.
Przewodnik można przeczytac poniżej lub pobrać w formacie PDF tutaj
Załączniki do pobrania:
Zalacznik nr 1-Lista kontrolna dla uzytkownika koncowego
Zalacznik nr 2 – Lista kontrolna dla podmiotu odpowiedzialnego